Ceyms Kameron: “Avatar 2-nin çəkiliş planı üzərində işləyirəm” - Müsahibə

Ceyms Kameron: “Avatar 2-nin çəkiliş planı üzərində işləyirəm” - Müsahibə

Avatar filminin rejissoru və ssenaristi Ceyms Kameron "Şərqul Əvsat"a açıqlama verərək, Avatar 2-nin çəkiliş planı üzərində işlədiyini bildirib.

Milli.Az deyerler.org-a istinadən bildirir ki, kanadalı rejissor Ceyms Kameron 2009-ci ildə çıxan Avatar filmi ilə bizə bənzəyən və eyni zamanda bizdən fərqli insanların yaşadığı yad bir planetdəki hekayə ilə bizi heyran etdi. Onlar bizim kimi yaşayırlar, lakin öz duyğuları və mədəniyyətləri ilə fərqlənirlər. Avatar, kino tarixinin ilk günlərindən bu günə qədər şahidi olduğumuz bir çox elmi fantastik filmdə əvvəllər görmədiyimiz bir dünyanı göstərir.

Filmin əldə etdiyi böyük bir uğur (dünyada 2 milyard 790 milyon dollardan çox) səbəbiylə ikinci bir film üçün gözləntilər formalaşdı. Rejissor Kameron Avatar-da bizə təqdim etdiyi hekayəni inkişaf etdirməklə bağlı irəliləməyə qərar verdi. Başqa sözlə, yaşadığımızdan daha dinc və gözəl olan uzaq bir planetdə insanlarla qeyri-insanlar arasında rabitə nəticəsində hər kəsin diqqətini cəlb edən filmə böyük gizliliklə daha dörd film yaratmaqla uğurlarına yenisini əlavə etmək qərarına gəldi.

İllərlə hazırlıqdan sonra rejissor son rəqəmsal texnologiyalardan istifadə edərək personajların çəkilişlərinə başladı. Bununla birlikdə, koronavirus epidemiyasının yayılması ilə, Avatar 2 kimi tamamlanma mərhələsində olan layihələrin çəkilişləri dayandırıldı. Məşhur rejissor indi çəkilişlərə qayıtmağa hazırlaşır.

Bu görüş məşhur rejissorla ikinci görüşümüz idi. İlk reportaj birinci hissənin çəkilişindən sonra 2009-cu ildə Şərqul Əvsat" səhifələrində nümayiş olundu. Bu dəfə görüşümüz virtual şəraitdə keçdi. Kanadalı rejissor növbəti Avatar macərası haqqında bəzi məlumatlar verdi. Həmçinin yaşadığımız dünya, elm sahəsindəki inkişaflar və illər sonra yayımlanacaq ikinci filmdə bizi nə gözlədiyindən danışdı:

Son vaxtlar epidemiyaya necə uyğunlaşmısınız?

- Əlbətdə ehtiyatlı olmağa çalışaraq. Həm də bu gün harada olduğumuzu və hansı vəziyyətdə olduğumuzu düşünərək.

Hansı vəziyyətdəyik?

- Hamımızın keçirdiyi hissi hiss etməlisiniz. Burada reallıqdan bədii əsərlərə daha yaxın olan və həyatımıza hakim olmağa başlayan şeylər var. Ancaq günlərimi yalnız bu barədə düşünməyimə sərf etmirəm. Layihə aləmimdə və nəyə nail olmaq istədiyimə çox vaxt sərf edirəm. Layihələrimi yerinə yetirərək, bir rejissor olaraq "əkşn!" deyə qışqıraraq ölkəmə qayıdacağımı gözləyirəm.

Avatar 2-nin ssenarisinə dəyişiklik etmək üçün karantin müddətindən istifadə edirsiniz?

- Əslində dəyişmək istədiyim bir şey yoxdur. Amma çəkilişlərim üçün çəkdiyim qrafikanı düşünürəm. Hər şey həqiqətən hazır olsa da, çəkiliş planı üzərində işləyirəm. İş həmişə məni məşğul edir. Həyatımızın bu kritik dövründə belə heç vaxt işləməyi dayandırmadım.

Keçən il "Alita: Döyüş mələyi" filminin prodüseri oldunuz və bundan əvvəl bir çox filmin icraçı prodüseri oldunuz. İndi bu ayın sonunda, planlaşdırdığınız kimi çəkilişlərə qayıdacaqsınız. Həyəcanlısınız?

- Avatar 2 və daha ondan sonrakı hissələrin çəkilişlərini başa çatdırmaq üçün, yenidən başladığım üçün xoşbəxtliyimi təsvir edə bilmirəm. İşə həvəsləndim. Çünki sadəcə bu barədə düşünmək sizi çox xoşbəxt edir. Yenidən işə qayıdanda nə qədər xoşbəxt olacağımı təsəvvür edə bilərsiniz.

Pandemiyadan əvvəl bu serialda nə lentə alındı?

- Əsasən, xüsusi effektlərlə istifadə olunacaq bütün animasiyaları etdik. Bunlar çox vaxt çəkir və aktyorlar üçün darıxdırıcı ola bilər, çünki bir çox texniki şərtlərdən asılıdır. May ayında kompyuter qrafikası ilə təşkil etdiyimiz fərqli Yeni Zelandiya səhnələri ilə çəkilişlərə başladıq. Ancaq aktyoru və fərqli effektləri qarışdırsaq da, hal-hazırda çəkəcəyimiz çox şey var. Həmçinin səhnələrin əksəriyyəti hələ də çatışmır. Beş il davam edəcək dörd ardıcıl fəsildən bəhs edirik.

Təbii ki, 3D texnologiyası ilə?

- Əlbəttə. Kamera olaraq "Sony Venice" kimi tanınan bir kamera sistemindən istifadə edirik. 3D ən yaxşısıdır. Bir sirr olduğu üçün Avatar haqqında çox danışmaq istəmirəm. Onsuz da hər şeyi aşkar etməyə çalışmaq düzgün olmaz.

Elmi fantastika janrını sevirsiniz?

- Bəli. Bu iş janrını sevirəm. Ən sevdiyim növüdür.

Bu janrda sizi nə cəlb etdi?

- Mən uşaq yaşımdan bəri fantastikanı sevirəm. O dövrdə sevdiyim filmlər gəmilərin və robotların olduğu və mütləq digər dünyadakı canlıları və ya dünyadakı vəhşiləri təsvir edən fantaziya filmləri idi. Rey Harrihausun modellərini (60-cı illərdən 80-ci illərə qədər - kukla və kino sənətlərini tərtib edən və canlandıran nəhənglərdən biri - redaktor) və gerçəkliyə yad olan bütün prosesləri çox sevirdim. Ancaq sonrakı illərdə daha çox elmi fantastika tərəfə yönəldim.

Ancaq böyük filmləriniz Titanikdən başladı

- Bəli. Bu elmi fantastik film deyildi. Ancaq fantastika janrını başqalarından daha çox çəkməyi sevirəm.

Keçən il bir qadından və necə bir robot olaraq yenidən yaradılması haqqında bəhs edən Alita filmini hazırladınız. Bu həqiqətən bu gün baş verir? Yoxsa inkişaf mərhələsindəki bir elmdir?

- Mən düşünürəm ki, elm bu mövzuda çox araşdırma aparıb. Ancaq xatırladıram ki, Alita öz sahəsində ilk deyil. Əlimizdə olan odur ki, xarakteri mümkün qədər inandırıcı yaratmağa çalışaq. Əlbəttə ki, film hələ də real deyil. Ancaq baş qəhrəmanın inandırıcı olmağa yaxın olduğunu təmin etdik.

Niyə? Həqiqətə yaxın olub olmamasından asılı olaraq, tamaşaçının bu xarakterlə bağlı qavrayışı və dünyagörüşü necə fərqlənir? Hələ uydurmadır.

- Əlbəttə. Əminəm ki, avatarın uğurunun səbəbi mavi simvolları o planetin əsl vətəndaşları etməyimizdir. Rəng, görünüş və ümumi xüsusiyyətlər baxımından onlar üçün bənzərsizdir, lakin insan forması və mahiyyətinə bənzəyirlər. Elə deyilmi? Bəzi qəribəliklərdən başqa, planetlərin insanlarını məntiqdən və qəbuldan uzaq təsvir edən filmlərlə müqayisədə onu fərqləndirən bu idi. Orada Yerdəki insanla başqa bir planetdəki insan arasındakı qarşılaşma hekayəsini danışmaq istədim.

Hətta hisslər eyni idi. Buraya sevgi, qürur və digər duyğular daxil idi.

- Əlbəttə.

Okeanın dərinlikləri ilə yanaşı, kosmosla da maraqlanırsınız. Okeanın dərinliklrinə enərək, "The Abyss" filmini çəkdiniz. Ancaq düşünürəm ki, üç il əvvəl onu çəkmək üçün geri qayıtdınız. Bu Avatardakı işinizin bir hissəsidir?

- İcazə verin kiçik bir detalı düzəldim. Üç ildən bir az çox əvvəl okeanın dərinliklərinə qayıtdım. Daha dəqiq desək, 2012-ci ildə. Mən okeanın ən dərin nöqtəsinə endim, amma bunu edən tək mən deyiləm. Əslində məndən əvvəl və sonra bu sahədə dalğıc edən tədqiqatçılar və alimlər var idi. Bu səyahəti bir filmin bir hissəsi olaraq etmədim. Nə Avatar, nə də başqa bir şey üçün.

Bu elm idmanına öz cibinizdən xərclədiyinizi deyirsiniz?

-Bəli. Kəşfiyyatı sevdiyyimə görə, yığılan borclarımı ödəmək üçün filmlər çəkirəm. (Gülür)

Bunu etməkdə əsas məqsədiniz nədir?

- Məqsədim kəşf etməkdir. Bu dərinliklərdəki su canlılarının qəribə görüntüləri kimi təsəvvür etmək. Özümü bu heyvanların yaşadığı izolyasiya vəziyyətində görmək tapdığım şeydir. Və yalnız su heyvanları deyil, bitkilər və bütün ətraf mühit. Qəribə formalı bəzi balıqlar xəyal gücümü qidalandırır. Onu filmlərimdə çəkmək istədiyimin bir hissəsi kimi istifadə edirəm. Deməyim budur ki, bu vacib ilham mənbəyidir. Bu filmin bir hissəsi olaraq dərinliklərə qayıtmayacağımı bildirmir. Çünki bu başqa heç bir şeyə oxşamayan fərqli bir dünya və insanların çoxu bunun nə olduğunu bilmir. Dayanan və hərəkət etməyən su canlılarının olduğunu heç bilirdiniz?

Onda hesab edirəm rejissor olduğunuz kimi, həm də bir alim kimi görünürsünüz. Burada digərini qidalandıran xarakter hansıdır?

- İki simvol əslində bir yerdədir. Astronomiya və fizika ilə maraqlanıram. Mənim kimi kinonu sevən biri onları kinodan ayıra bilməz. Ssenaristlərin əksəriyyəti fizikaya olan sevgilərindən ssenarist olublar, bəziləri də biliklərinin bir hissəsini oxuculara və ya kinoya ötürmək üçün yazı yazmağı bacaran alimlərdir.

Elmə və real həyata geri qayıtsaq, alimlərin robotlara adaptasiya mövzusunda irəlilədiyini söyləmişdiniz?

- Dedim ki, elm bu mövzuda araşdırma aparır. Düzdür.

Məsələn, 100 il sonra həyatımızı insan olaraq necə görürsünüz?

- Bu həqiqətən maraqlı bir sualdır. Əlbətdə qəti cavabım yoxdur. Bu sahədə işləmirəm. Gələcəkdən oxuduqlarımı çıxarmağa çalışıram. Ancaq nə mən, nə də kino bu gələcəyi yarada bilməz. Robototexnika sahəsində heyrətamiz uğurlara imza atan "Boston Dynamics" adlı bir şirkət var. Əlbəttə bunların bəziləri araşdırılmalıdır. Əməliyyat və bir orqan amputasiyasını tələb edən qəzalar keçirən şəxslərin bu qəzaların nəticələrindən zərər görəcəyini düşünmürəm. Elm, olmayan ələ və ya bir insanın hər hansı digər hissəsinə bənzəyən bir protez əlini taxa bilər. Sual olunur, insanlar bu elmə nə vaxt praktik olaraq qovuşacaq? Bu bizim nəsil, sonrakı nəsil və ya bundan sonrakı nəsil?

Rejissor Stanli Kubrik "2001: Bir kosmos macərası" filmində süni intellektin bizi kənarlaşdıracağını və daha sonra insanlar olaraq zəkamızın öhdəsindən gələcəyini söylədi. Sizcə bu baş verə bilərmi?

- Hətta düşünürəm ki, var. Dünya artıq məntiq bacarığına qadir deyil. İndi baş verənlərə baxanda yalnız bir adamın və ya gizli bir qurumun həyatımızı istiqamətləndirdiyini və dünyanı uçuruma sürüklədiyini düşünmək ağlabatan deyil. İstəsək də, istəməsək də, texnoloji inkişafa qarışdıq və aid olduq. Biz cib telefonları, kompüterlər və texnologiyaya əsaslanan dünyanın bir hissəsiyik. Məsələn, iyirmi il əvvəlkindən daha təbii şəkildə uyğunlaşırıq.

Bəs Kubrikin bu sahədəki filmi haqqında nə düşünürsünüz?

- Filmə baxdıqdan sonra elmi fantastika kinosunun azarkeşi olmaqdan onu həyata keçirən biri olmağa qərar verdim. Daha sonra kino haqqında elmi olaraq düşünməyə başladım, modellər hazırladım, müxtəlif cəhətlərdən çəkilişlər etdim.

Avatar-a gəlincə, artıq bu barədə danışmaq istəmədiyinizə görə hörmət edirəm, çünki hər kəs bu film haqqında danışacaq. Texnika seriyasının sirləri və ya filmdə baş verənlər barədə soruşmaq istəmirəm. Bilmək istədiyim budur ki, bu seriyanı necə başa vuracaqsan?

- Xəyal etmədiyimə əmin olmaq üçün özümü çimdikləməliyəm. Bilirəm ki, bu seriyada uğurlu olmaq üçün növbəti beş il ərzində bu seriya ilə yaşayacağam. Eşidin, həqiqət budur ki, Avatar dünyası ideya, məzmun və texnika və bütün səviyyələrdə dramatik hekayə quruluşu elementləri baxımından çox zəngin bir dünyadır. Böyük texniklər, dizayn mütəxəssisləri və ən yaxşı animasiya texnikləri ilə işləyəcəyəm. Əminəm ki, Corc Lukas "Ulduz müharibələri" filmini çəkərkən eyni vəziyyətlə, böyük bir sevinc hissi keçirdi.

Bu serialdan başqa digər filmlərin rejissoru olmağa vaxtınız olacaqmı?

- Rejissor kimi yox. Ancaq bu serialı hazırlayarkən paralel filmlərdə rol alacağam. Bu filmlərin uğurlu olmasına diqqətimi yönəldəcəm və sonra rejissor kimi uğurlu olmağa çalışacağam.

Milli.Az

Mənbə: news.milli.az